Vuxet Barn Till En Alkoholist

JAG ÄR ETT VUXET BARN
SOM VÄXT UPP MED EN
ALKOHOLISERAD PAPPA.

Jag har först nu börjat inse vilka konsekvenser detta fått på mig som person, mitt liv och mitt förhållande med min sambo. Jag hoppas att genom denna blogg få skriva av mig de tankar, känslor, och frågor som jag har. Kanske även få lite feedback från andra vuxna barn som vuxit upp med alkoholiserade föräldrar eller på annat sätt dysfunktionell familj.   
 


     "This too shall pass"

                                                                                                                                                             

måndag, april 17, 2006

Vad Läskigt :)

Jo, jag är tillbaks! Men blev genast sjuk när jag landade på Arlanda :(

Så nu har jag legat till sängs i en vecka med feber och inte kunnat visa min fina solbränna för någon!

Lite läskigt att ta tag i bloggen igen när man varit borta någon vecka. Typ som när man inte pratat med en nära vän på ett tag. Det blir så mycket man måste berätta att man aldrig hittar den där tiden att faktiskt ringa upp för man vet att man kommer prata i timmar, och så går det ännu längre tid tills man hörs.

Men jag får ta det lite i taget...

snyfft min solbränna är borta!!!

3 Comments:

Blogger Nat skrev...

Välkommen tillbaka.

4/18/2006 8:54 fm  
Blogger Lyckliga Grodan skrev...

välkommen tillbaka..
solbrännor kommer och går.. that's life... ;)

4/18/2006 8:29 em  
Anonymous Anonym skrev...

Hej
Och Välkommen tillbaka, hoppas du har haft det BRA?!
(synd att du blev sjuk)
Och Lycka till med skrivandet...igen...det kommer.
Många kramar till dig.

4/19/2006 6:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home