Vuxet Barn Till En Alkoholist

JAG ÄR ETT VUXET BARN
SOM VÄXT UPP MED EN
ALKOHOLISERAD PAPPA.

Jag har först nu börjat inse vilka konsekvenser detta fått på mig som person, mitt liv och mitt förhållande med min sambo. Jag hoppas att genom denna blogg få skriva av mig de tankar, känslor, och frågor som jag har. Kanske även få lite feedback från andra vuxna barn som vuxit upp med alkoholiserade föräldrar eller på annat sätt dysfunktionell familj.   
 


     "This too shall pass"

                                                                                                                                                             

torsdag, mars 30, 2006

Tar Efterlängtad Semester

OJ, nu ska jag äntligen få en veckas semester...ska åka till solen!!!

Har inte haft semester på 8 år ganska exakt, så den är efterlängtad. Det har varit så mycket pluggandes, och sen arbetandes att det inte funnits tid eller pengar förrens nu.

Hmmm... kan det vara svaret på varför man kännt sig lite sliten, oenergisk, och förhållandes trasslar??? :)

Men vilket slit det varit denna vecka för att förbereda för ledigheten... peeeewww, jobbar dygnet runt känns det som.

Men sen kommer jag tillbaks med ny energi och ska ta ny tag! (och kanske om jag har tur en liten solbränna)

Tack alla för svar på tidigare inlägget..återkommer snart.

7 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

Ha det gott!

3/30/2006 4:47 em  
Anonymous Anonym skrev...

vilken sol mer exakt? jag ska också till en sol nämligen...
Petra

3/31/2006 7:44 em  
Anonymous Anonym skrev...

vilken sol mer exakt? jag ska också till en sol nämligen...
Petra

3/31/2006 7:44 em  
Anonymous Anonym skrev...

Så skönt, jag är avundsfrisk.... Ha det så bra och välkommen tillbaka.

4/08/2006 2:36 em  
Blogger RedAngel skrev...

*L*...ååååh...det låter ju underbart!!! Du...eh...har inte plats i handbagaget för en blek fripassagerare?!

Skulle behöva sola snoken en sväng me 2! Men...trevlig resa ändå :D

4/09/2006 2:14 fm  
Anonymous Anonym skrev...

Njut ordentligt, det är du värd.

4/14/2006 4:37 em  
Blogger Lyckliga Grodan skrev...

hoppas semestern är skön...

4/16/2006 11:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home