Vuxet Barn Till En Alkoholist

JAG ÄR ETT VUXET BARN
SOM VÄXT UPP MED EN
ALKOHOLISERAD PAPPA.

Jag har först nu börjat inse vilka konsekvenser detta fått på mig som person, mitt liv och mitt förhållande med min sambo. Jag hoppas att genom denna blogg få skriva av mig de tankar, känslor, och frågor som jag har. Kanske även få lite feedback från andra vuxna barn som vuxit upp med alkoholiserade föräldrar eller på annat sätt dysfunktionell familj.   
 


     "This too shall pass"

                                                                                                                                                             

fredag, december 23, 2005

Trevlig Helg

GOD JUL
&
Trevlig Helg!

Hoppas ni får en skön helg med massor av god mat!
Även om Julen kan vara lite jobbig för vissa av oss
så önskar jag er alla en lugn och trevlig Jul
med era familjer.
VuxetBarn

10 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

Hej!

Hittade din blogg från Miras sida, har lagt ner min egna dagbok sedan länge men läser andras fortfarande.

Tack för dina tankar, mycket intressant, vi har alla något i bagaget att dela med oss av.

God jul! Mvh

12/23/2005 3:36 em  
Anonymous Anonym skrev...

Tack för din hälsning!
Önskar dej en trivsam jul och ett nytt år med nya möjligheter!
kram /Mira

12/23/2005 11:28 em  
Blogger BubbleOfBlue skrev...

tack för dina ord hos mig!
Hoppas det blir fint hos dig idag!
Kram

ps\ Jag skrev lite senare vad som händer. Är dålig på att svara på allt möjligt nu, är mest bara inne i mina egna tankar, men jag läser här.

12/24/2005 3:27 fm  
Blogger annika skrev...

Tack för din kommentar. Fick mig att böja läsa på sin blogg. Jag kommer att komma tillbaka hit fler gånger. Tack Tack. Hoppas Julen var underbar!

12/27/2005 3:58 em  
Anonymous Anonym skrev...

Hoppas du har det okej såhär på mellandagarna. Kram, Emma

12/29/2005 11:00 em  
Blogger vuxetbarn skrev...

valkyria - kul att du tittade förbi. Välkommen åter.

1/03/2006 12:46 em  
Blogger vuxetbarn skrev...

bubbel - jag ska skriva ett email till dig...

1/03/2006 12:46 em  
Blogger vuxetbarn skrev...

Annika - kul att du ville läsa. Julen var OK :)

1/03/2006 12:47 em  
Blogger vuxetbarn skrev...

emma - tack för att du tänker på mig!

1/03/2006 12:47 em  
Blogger vuxetbarn skrev...

M - tack det samma! Vi får hoppas att det nya året blir mycket bättre än det som var, jag tror det har varit mitt värsta år hittils...
Kram

1/03/2006 12:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home