Vuxet Barn Till En Alkoholist

JAG ÄR ETT VUXET BARN
SOM VÄXT UPP MED EN
ALKOHOLISERAD PAPPA.

Jag har först nu börjat inse vilka konsekvenser detta fått på mig som person, mitt liv och mitt förhållande med min sambo. Jag hoppas att genom denna blogg få skriva av mig de tankar, känslor, och frågor som jag har. Kanske även få lite feedback från andra vuxna barn som vuxit upp med alkoholiserade föräldrar eller på annat sätt dysfunktionell familj.   
 


     "This too shall pass"

                                                                                                                                                             

onsdag, oktober 19, 2005

Han Dansar

Idag förstod jag att du inte älskar mig längre
Utan att förstå vad du just sagt
Dansade du iväg
Jag stod förstenad kvar
--vuxetbarn

2 Comments:

Anonymous Anonym skrev...

Rekommenderar denna bok av Märta Tikkanen: Århundradet kärlekssaga. Den finns också inläst av författaren. Låna på biblioteket. Denna bok stämde 100% med mitt liv. /Tina

10/19/2005 7:02 em  
Blogger vuxetbarn skrev...

Tina,
tack för tipset...ska försöka hinna med den när man får en sekund över i denna stressiga värld...kanske över Jul?

11/06/2005 2:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home